حضور لینکپ به عنوان یکی از استارتاپ‌های برتر الکامپ ۹۶ در GITEX2017

استارتاپ‌های برتر الکامپ

لینکپ به عنوان یکی از استارتاپ‌های برتر الکامپ ۹۶ و تنها استارتاپ ایرانی در حوزه IoT، در جیتکس ۲۰۱۷ حضور یافته است. سی‌و‌هفتمین هفته فناوری و نمایشگاه جیتکس که بزرگ‌ترین رویداد فناوری منطقه است، امسال از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

لینکپ در جیتکس ۲۰۱۷

۹ استارتاپ دیگر برگزیده الکام‌استارز ۹۶ که با حمایت سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای در جیتکس ۲۰۱۷ حضور دارند عبارتند از: تحلیل ارتباط برنا، موزرا، کامنت ماینر، کیف پول شخصی نیو، پونز، اسمارت وای فای، فیدار و باشگاه فرهنگی شباویز. یکی از اهداف اصلی لینکپ از حضور در جیتکس ۲۰۱۷، معرفی خدمات و توانمندی‌های این مجموعه به بازدیدکنندگان و جذب مشتریان جدید و توسعه بازار در سطح منطقه است. همچنین یافتن اعضایی به منظور افزایش تعداد اعضای شبکه همکاران و راهکارهای ارایه‌شده بر روی وبسایت لینکپ از دیگر برنامه‌های لینکپ از حضور در این رویداد بین‌المللی است.

لینکپ در جیتکس ۲۰۱۷بازدید هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و دبیر ستاد فناوری اطلاعات معاونت علم و فناوری ریاست‌جمهوری از غرفه لینکپ

امید است حضور این رویداد فرصت‌های مناسبی برای معرفی توانمندی‌های استارتاپ‌های ایرانی حاضر، از جمله لینکپ و گسترش بازار آن‌ها به سطح منطقه فراهم آورد.

مشاهده گفتگوی اینوتاکس با مهندس طاهرخانی، CTO و هم‌بنیان‌گذار لینکپ در جیتکس

لینکپ چیست؟

لینکپ «بستر توسعه» و «مارکت عرضه» راهکارهای اینترنت اشیا و هوشمندسازی در منطقه است.

توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی، پنل مدیریت و APIهای ارایه‌شده در لینکپ، راهکارهای خود را توسعه داده و سپس بطور مستقیم از طریق وبسایت لینکپ‌ عرضه کنند.

سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها می‌توانند نیازمندی‌های هوشمندسازی مجموعه خود را از میان راهکارهای متنوع و دارای گواهی (Certificate) ارایه‌شده در وبسایت لینکپ‌ تهیه کنند.

درباره لینکپ بیشتر بدانید.

از طریق لینک‌های معرفی‌شده در پایین سایت، لینکپ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید!

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *