اخذ تاییدیه دانش‌بنیان برای «شش» محصول و سرویس شرکت راهبران اینترنت اشیا (لینکپ)

کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت راهبران اینترنت اشیا (لینکپ) را به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان و «شش» محصول و خدمت این شرکت را به عنوان محصولات وخدمات دانش‌بنیان تایید نمود.
هسته اینترنت اشیا لینکپ (Linkap IoT Core) و گیت‌وی ارتباطی اینترنت اشیا، در کنار محصولات سخت‌افزاری شرکت (با برند LinkElecs)، شامل: مودم LoRaWAN، مودم LoRaWAN فوق کم‌مصرف، ماژول هوشمندسازی کنتور آب و ماژول هوشمندسازی و تفکیک مصرف برق، شش خدمت و محصول بررسی و تایید شده هستند.
شرکت راهبران اینترنت اشیا (سهامی خاص، ۵۲۹۰۹۵) با نام تجاری لینکپ (Linkap) ارایه‌دهنده راهکارهای یکپارچه اینترنت اشیا است. سازمان‌ها، کسب‌وکارها و افراد می‌توانند راهکارهای IoT مد نظر خود را از وبسایت لینکپ انتخاب کرده و آن‌ها را به صورت یکپارچه و بر بستر تازه‌ترین فناوری‌های «هسته IoT لینکپ» دریافت کنند.
کارگروه ارزیابی موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان، بررسی مستندات مربوط به این شرکت را از زمستان ۱۳۹۷ در دستور کار قرار داده و بعد از تایید اولیه از طرف کارگروه، کارگزار ارزیابی از سوی این نهاد معرفی و فرآیندهای مربوطه در قالب تکمیل مستندات، جلسات بازدید از شرکت و ارائه به کارگزار آغاز شد.
در جریان این فرآیندها، اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات ارائه شده به لحاظ قابلیت‌های فنی مورد بررسی قرار گرفت؛ به‌کارگیری فرآیندهای تحقیق و توسعه و نوآوری‌های خلاقانه در کلیه این محصولات ارزیابی و نتیجه نهایی در ۲۵ خرداد ماه ۱۳۹۸ از سوی این کارگروه اعلام شد.

در پایان ضمن تبریک این موفقیت به شما همراهان لینکپ، بر خود لازم می‌دانیم از حمایت‌هایتان در این مسیر سپاسگزاری کنیم. امیدواریم به زودی و در کنار هم، درخشش فناوری ایرانی را در سپهر بازارهای جهانی رقم بزنیم.

دانش بنیان راهبران اینترنت اشیا لینکپ

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *